
امام كه نمي خواست با يزيد بيعت نمايد،درشب 28 رجب سال 60هجري از مدينه به طرف مكه حركت كرد،فرزندان و برادرزادگان وبيشتر خاندان خودرا همراه خود به مكه بردوابن زبير نيز همان شب مدينه را به مقصد مكه ترك نمود.امام قصد داشت كه در پناه خانه خدا و با استفاده از ايام حج، مردم را براي خلافت باحكومت ستمكارو فاسد يزيد آماده كند.
سیر تا پیاز عاشورا...ما را در سایت سیر تا پیاز عاشورا دنبال میکنید
برچسب: حركت به سوي خدا,حرکت به سوی موفقیت,حرکت به سوی کمال,حرکت به سوی کشوری بدون فساد,حرکت به سوی بشقاب غذا, نویسنده: بازدید: 401